Ring Forsamlingshus
Dalbækvej 3A, Ring
8740 Brædstrup
Ønsker du at holde fest i det smukke bakkeland?
– så er Ring forsamlingshus stedet hvor man kan holde en hyggelig fest både sommer og vinter.
Lidt om stedet, den store sal er der plads til ca. 65-70 personer, (service til 60 pt.) moderne behagelig stole og letvægtsborde,
i Den lille sal er mere en hygge krog med bar hvor man kan tage kaffen eller lege kro mutter for en aften.
Køkkenet kan man lave og anrette mad til dine gæster, stort gas komfur, industriopvaskemaskine, køleskabe, fryseskabe og kaffemaskiner.
Se billederne af forsamlingshuset i media centeret, og sende din egen fest billeder fra en endnu god og hyggelig besøg i Ring,
du kan også bruge vores facebook eller twitter sider.
https://www.facebook.com/RingForsamlingshus
https://twitter.com/RingForsamlings
Udlejning og priser
Udlejningen:
Online booking
kontakt: Anna Lindhardtsen, anna@ring-by.dk
Afhentning og aflevering af nøglen aftales med udlejer
HVIS IKKE ANDET ER AFTALT, SKAL FORSAMLINGSHUSET
AFLEVERES SENEST KL. 09.30 PÅ AFLEVERINGSDAGEN.
Lejepriser for forsamlingshuset pr. hverdag
Depositum | 1.000 kr. |
Foreningsmøde hele huset (mandag-torsdag) |
250 kr. |
Foreningsmøde lille sal (mandag-torsdag) |
200 kr. |
Medlems fordel:
Lejepriser for forsamlingshuset pr. dag | Medlem af borgerforeningen | Ikke medlem |
Hele forsamlingshuset inkl. Gas (man-tors) | 700 kr. | 800 kr. |
Weekendleje inkl. Gas | 1.500 kr. | 1.600 kr. |
Priserne er revideret 09-12-2022, dvs. alle nye kontakter har disse priser uanset hvad andet aftalt,
– kontrakter der i forvejen er betalt depositum er stadig gældende.
Faste udgifter:
Strøm: 5,00 kr. pr. kWh. + evt. dagspris (El måler bliver aflæst inden og efter leje)
Grønne afgifter: 150 kr. (Heraf 25 kr. flaskeafgift)
Ituslåede genstande erstattes med følgende:
Glas | pr stk. | 15 kr. |
Porcelæn | pr. stk. | 50 kr. |
Sædebetræk | pr. stk. | 500 kr. |
- Ituslået genstande stilles på køkkenbord og meddeles ved afregning
Ordensreglement
1. Huset afleveres i den stand, hvori det findes ved modtagelsen
2. Køkkenet skal afleveres med alt benyttet inventar inkl. Komfur, ovne og køleskab rengjort
3. Stole og borde rengøres og stables. Bordene stables bordplade mod bordplade
4. Alle gulve fejes
5. Lejer sørger selv for: karklude, viskestykker, håndklæder, duge, sæbe og toiletpapir
6. Affald sorteres i rette affaldscontainer, flasker i pallerammen, som er placeret udenfor køkkenet
(Læs hvordan på www.horsenskom.dk)
7. Ituslået genstande noters og stilles på køkkenbord og meddeles ved afregning
(HUSK, at give eventuelt personale besked om dette)
8. Der er naboer på begge sider af forsamlingshuset, så undgå venligst unødig støj
X – Der udlejes ikke til druk fester, kun alm fester hvor der kan tage hensyn til naboer.
9. Depositum på 1000 kr. (lejeaftalen er godkendt ved betaling af depositum)
10. Ved aflysning af lejekontrakt fortabes depositum
11. Har hjertestarteren været i brug meddeles dette til udlejer.